Tuesday, 23 July 2013

Reporting the royal baby - who got it right and who got it wrong

Private eye got it right

as usual the Mirror got it wrong

and the telegraph just asks a question - its seem like we make the news, NOT them :)

and this one is so bad I cant even see the name of the publication - is it Woman's Gay?

No comments:

Post a Comment